دسته‌بندی نشده

برای سیسمونی چه تم رنگی انتخاب کنیم؟

یک سری کلیشه ها برای انتخاب رنگ سیمونی وجود دارد. مثلاً از گذشته رسم بر این بوده که رنگ های مناسب سیسمونی دختر را رنگ صورتی انتخاب می کرده اند و رنگ آبی را برای سیسمونی پسرانه انتخاب می کرده اند.اما قطعا این یک قانون نیست و شما می توانید این کلیشه ها را تکرار نکنید و به سراغ رنگ های دیگر هم بروید و حتی از ترکیب رنگ های گرم و سرد در کنار رنگ خنثی سفید استفاده کنید. ولی در کل سعی کنید در رنگ سیسمونی نوزاد از رنگ های تند استفاده نکنید و به سراغ رنگ های ملایم بروید.

و البته پیشنهاد ما استفاده از رنگ های مشترک بین دختر و پسر برای انتخاب سیسمونی است. با انتخاب یک رنگ مشترک برای سیسمونی ، شما می توانید اقلام خریداری شده را نگهداری کرده و آن را برای فرزند بعدی خود که شاید جنسیت متفاوتی داشته باشد  استفاده کنید.

همچنین برای ست شدن رنگ سیسمونی می توانید از ست های نوزادی و ست بیمارستانی نوزاد استفاده کنید که ترکیب رنگ های مختلف در آنها قرار دارد.

سبز

رنگ‌ مشترک برای سیسمونی دختر و پسر
این رنگ جزء بهترین رنگ ها برای خرید سیسمونی است. این رنگ به آسانی با سایر رنگ ها ست می شود و می توان از ترکیب آن با رنگ های دیگر نیز استفاده کرد . همچنین رنگ سبز موجب کاهش استرس می شود و می توان از نوع کم رنگ آن هم برای رنگ دیوار اتاق خواب کودک استفاده کرد.

 زرد

رنگ‌ مشترک برای سیسمونی دختر و پسر
رنگ زرد ، رنگی ارزشمند برای کودکان است . این رنگ هم به صورت تک و هم به صورت ترکیب با رنگ هایی مانند قهوه ای ، سبز و یا سفید بسیار شیک و جذاب بوده و سیسمونی نوزاد شما را بسیار جذاب می کند. به خصوص سیسمونی رنگ لیمویی این روزها طرفداردن خودش را دارد.می توان از رنگ زرد و ترکیباتش مثل زرد لیمویی برای تزیین اتاق کودک استفاده کرد. استفاده از رنگ زرد کم رنگ و یا به صورت ترکیبی با رنگ صورتی و یا آبی کم رنگ برای پرده اتاق کودک انتخابی مناسب خواهد بود .

بنفش

رنگ سیسمونی مشترک بین دختر و پسر

یکی از محبوب ترین و باکلاس ترین رنگ های سیسمونی بنفش است که می توان سیسمونی را از طیف های مختلف رنگ بنفش از پررنگ و کم رنگ و یاسی استفاده کرد و یک سیسمونی شیک انتخاب کرد.سیسمونی بنفش یکی از رنگ های محبوب در خرید سیسمونی است. بسته به سلیقه‌ای که دارید می‌توانید از بین سیسمونی با رنگ بنفش پررنگ، یاسی و دیگر طیف‌های این رنگ، یک سیسمونی شیک و مناسب انتخاب کنید. رنگ بنفش برای اتاق کودک هم رنگ بسیار زیبا و شیک است.

نارنجی

 این رنگ های پاییزی بسیار لطیف و ملایم هستند. ترکیب این رنگ ها با سفید برای سیسمونی پسر بسیار مناسب بوده و اگر اتاق نوزاد با این رنگ ها چیدمان شود، سراسر آرامش و لطافت خواهد شد. لباس های نارنجی با طرح هایی از برگ های پاییزی نوزادتان را مانند گل ها زیبا خواهد کرد.

رنگ صورتی

رنگ سیسمونی دخترانه

وقتی اسم رنگ صورتی به میان می آید تصویری دخترانه در ذهن نقش می بندد ، این رنگ اکثر اوقات در رنگ سیسمونی نوزاد دختر مورد استفاده قرار می گیرد. از ترکیب رنگ صورتی و خاکستری هم می توان برای دیوار اتاق نوزاد و یا وسایل سیسمونی استفاده کرد. رنگ صورتی یک رنگ آرام است که هم نوع کم رنگ و هم پر رنگ آن بسیار پر طرفدار می باشد.

رنگ آبی

رنگ سیسمونی پسرانه

رنگ آبی از گذشته به عنوان رنگ سیسمونی پسرانه شناخته می شده. رنگ که شاید اکثر افراد آن را برای نوزاد پسر خود انتخاب می کنند بسیار آرامش بخش بوده و می توان از آن برای دیوار اتاق نیز استفاده کرد. استفاده از رنگ آبی به صورت ترکیبی با رنگ های دیگر نیز بسیار جذاب می باشد به عنوان مثال ترکیب رنگ آبی و خاکستری برای اتاق نوزاد بسیار شیک و جذاب است که می تواند موجب خوابی راحت و آرامش بخش برای نوزاد شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *